Pomoc FAQ
Najczęściej zadawane pytania:
1. Jak zwrócić towar: ZWROTY (kliknij) Jeżeli masz problem z dodaniem zwrotu przez kreatora to pierw koniecznie wyloguj się ze swojego konta w sklepie (jeżeli jesteś zalogowany). Na koncie założonym po zakupie (wcześniejszy zakup bez rejestracji) nie będą widoczne starsze zamówienia.
2. Jak wymienić towar: WYMIANY (kliknij)
3. Jak zgłosić reklamację: REKLAMACJE (kliknij) można też wysłać wiadomość email na adres: sklep@odziezoutlet.pl
4. Sposoby wysyłki: WYSYŁKA (kliknij) szczegóły dotyczące czasu realizacji znajdziesz na stronie każdego produktu.
5. Sposoby płatności i numer konta: PŁATNOŚCI (kliknij) sposób płatności zawsze wybiera się podczas składania zamówienia.
6. Jak dobrać rozmiar: TABELA ROZMIARÓW (kliknij) jest to link do pełnej tabeli rozmiarów, wymiary można też sprawdzać na stronie każdego produktu klikając w link nad rozmiarami.
7. Gdzie wpisać kod rabatowy: TUTAJ (kliknij) kod należy zawsze wpisać przed rozpoczęciem zakupów.
8. Jak sprawdzić status mojego zamówienia: STAUS ZAMÓWIENIA (kliknij)
9. Nie otrzymuję powiadomień dotyczących mojego zamówienia: prawdopodobnie źle wpisano adres email podczas składania zamówienia, wyślij do nas email w tej sprawie.
10. Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy: Zwykle nie trwa to dłużej niż kilka dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem. Przepisowo mamy na to 14 dni a czas liczony jest od momentu zgłoszenia odstąpienia od umowy.
11. Gdzie znajdę regulamin sklepu: REGULAMIN (kliknij) oraz POLITYKA PRYWATNOŚCI (kliknij)
12. Czy muszę zakładać konto aby zrobić zakupy lub wykonać zwrot: Nie trzeba zakładać konta.